فناوری نیوز

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 26132
تعداد مطالب : 30
تعداد آنلاین : 1

 صفحه نمایش لپ تاپ خود را با این ابزار، لمسی کنید

 

لذت استفاده ازویندوز 8با صفحه لمسی چندین برابر می‌شود، اما اگر به تازگی لپ تاپ غیرلمسی تهیه کرده‌اید یا در این شرایط بد اقتصادی امکان خرید لپ تاپ گران قیمت تازه را ندارید، می‌توانید با یک ابزار ارزان قیمت، صفحه نمایش لپ‌تاپ فعلی خود را لمسی نموده و از رابط کاربری لمسی مدرن ویندوز 8 در آن لذت ببرید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, توسط علیرضا
مایکروسافت برای پروژه عینک خود برنامه دارد

این هفته اطلاعاتی از اختراع ثبت شده مایکروسافت بدست آمد که نشان می‌دهد این شرکت نیز پروژه‌ای شبیه به عینک گوگل را در برنامه خود دارد. عینک مایکروسافت برخلاف عینک گوگل که برای استفاده عمومی ساخته شده و کاربر معمولا کل روز از آن استفاده ‌می‌کند، برای یک سری سناریو خاص طراحی شده است.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:, توسط علیرضا
Xbox TV

گزارش‌های جدیدی بدست آمده که نشان می‌دهند، مایکروسافت در حال ساخت ست‌آپ‌باکسی به نام Xbox TV است که قرار است وارد رقابت با Apple TV و Google TV شود. چندین منبع نزدیک به مایکروسافت گزارش کرده‌اند که این شرکت قصد دارد یک گزینه جایگزین ارزان قیمت برای کنسول بازی ایکس‌باکس معرفی کند که هدف اصلی آن ارائه سرویس‌های سرگرمی و اجرای بازی‌های سبک است.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 آذر 1391برچسب:, توسط علیرضا
10 حافظه فلش با طراحی خلاقانه و متمایز

درایوهای USB یا حافظه‌های فلش به لطف ابعاد کوچک و حجم بالا، به عنوان یکی از بهترین روش‌های ذخیره سازی و انتقال اطلاعات استفاده می‌شوند، این نوع از درایوها در ابعاد و شکل و شمایل متنوعی وارد بازار شده‌اند که برخی از آنها دارای طراحی خلاقانه و جذابی هستند. در این مقاله چند مورد از خلاقانه‌ترین طرح‌های حافظه‌های فلش (فلش مموری‌ها) را برایتان گردآوری کرده‌ایم.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, توسط علیرضا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :